Födelsedagskalas

En trevlig eftermiddag/kväll har det varit. Journalistiken på Södertörn fyllde ju som sagt 10 år så jag var dit med David (egentligen bara pga maten.. haha)

Efter en ganska långtråkig debatt och journalistikens framtid i aulan bjöds vi på salladsbuffé och vin. Mycket gott :) Minglade runt lite (även om jag mest pratade med klasskamrater vilka det dock bara fanns 6 av där).

Nu är jag hemma. Ska läsa veckorevyn som jag fick idag av Mårten och som jag inte läst sedan Ebba von sydow blev chefredaktör och tidningen bytte namn till det oerhört kreativa "Ebba´s veckorrevyn".

Men först ska jag gå och spola på toaletten. För att vara lite äcklig så finns däri alla tre saker som produceras från midjan och neråt på en kvinna. DET är det värsta med att vattnet är avstängt, att toan inte fungerar! Blä! Vet inte hur jag ska göra imorgon när jag åker hem till Ludvika eftersom vattnet är avstängt då också. Får helt enkelt låta bli att gå på toaletten efter kl 8 om jag inte vill att den ska ha förvandlats till ett stinkande utedass när jag kommer tillbaka på måndag. Hur jag nu ska kunna låta bli att kissa i 8 timmar (bussen går kl 17) när jag i vanliga fall springer på toa varannan timme...

Kommentarer
Postat av: Parre

Haha har ni det vad trevligt sa inte david något om igår!:) Jo de har ju det.. olika födelsedagar altså.. lillkillen fyller imorgon..

2008-04-09 @ 22:05:44
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0