Fredag i Ludvika

Då var man hemma då :) Och dagen är fullspäckad. Fick t.o.m ställa in en fika pga av tidsbrist vilket inte var så kul... Ska ner på cirkusen snart och intervjua Marjatta (sömerskan) till mitt personporträtt. Lät henne bestämma tid och oturligt nog valde hon redan kl 10 så jag har varit vaken ett bra tag redan...

Därefter blir det en cykeltur hem igen för att gå ut med vovvarna och sedan ska jag och mamma simma och åka till Lyviksberget och gå på Rusta och Elgiganten. Nästa punkt på dagordningen blir cirkusträning och lite research till mitt personporträtt. På kvällen ska jag äta sushi och se på Talang med mamma :)

Pappa är inte hemma den här helgen. Den lyxliraren är i Alperna med jobbet och åker skidor. Inte utan att man blir lite avundsjuk... Ida och Anni är fortf i Indien vilket är lite synd... hade velat träffa dom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0