Livet leker för en gångs skull

Måste faktiskt säga att för en gångs skull mår jag riktigt bra. Allting löser sig! Förra helgen på lägret var jätterolig och resulterade i ett gäng nya vänner och en förfrågan om jag vill bli hjälptränare nästa termin (vilket jag självklart vill).

Skolan känns bra. Sommaren närmar sig med stormsteg och det ska ta me tusen bli en BRA sommar! Jag har världens bästa sommarjobb, jag har världens bästa familj, världens bästa vänner. Världens bästa ALLT helt enkelt :)

Helgen ska bli skoj. Fest på lördag. Elias-dejt på söndag. Fast dejt var väl kanske lite fel ord... haha! Han berättade en hemlis. Jag berättade en hemlis. Så nu har vi hemligheter ihop, jag och Elias :) Dom är allt bra trevliga de där dalkarlarna ;-)

Imorgon hoppas jag på FINT väder för då blir det en sväng in till stan. Men först ska jag städa och lämna in min krönika + Davids krönika och textanalys + Mikaelas krönika! Fan vilken schysst kompis jag är ibland ;-)


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0