Lördag

Vilket skitväder det är. Tänkte jogga imorse men tack och lov är jag hemma i Ludvika vilket innebär att jag kan låna mammas motionscykel istället.  1½ mils motion samtidigt som jag kan skriva på mitt personporträtt. Snacka om att slå två flugor i en smäll :)

Gårdagens möte med Marjatta som jag ska porträttera var väldigt givande och minst sagt fascinerande. Två timmar senare hade jag stoff till en hel roman :) Nu måste jag bara försöka hitta en bra vinkel och sovra bland materialet...

Igårkväll såg jag på Talang med mamma. Åt sushi, jordgubbar, vindruvor, POPCORN och drack vin och cider. Himla trevligt faktiskt :) Såg även filmen "Allt om min buske" som var så obeskrivligt dålig att den inte ens är värd att omnämnas. Dock var den ganska underhållande och jag skrattade så att jag nästan kissade på mig :)

Nu ska jag försöka skriva lite... Sedan blir det lunch, fika på Engel och slutligen bär det av ut till Nyhammar. Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0