Om ingenting... typ

Sitter här och grubblar över mina kort från studenten. Kan inte begripa varför jag inte har några sådana på datorn utan bara på papper när jag har kort från balen på datorn. Mycket mycket märkligt.

Det är så underbart väder ute! Tyvärr har jag ingen trädgård så jag kan inte gå ut. Har liksom ingen större lust att sätta mig på en av bänkarna vid entrén till huset liksom... Men nu ska jag snart till plugget och göra David lite sällskap så då får jag ju en promenad iaf :-)

Måste städa måste städa måste städa

Helgen då... den är snart. Får se vad jag hittar på. Kanske fest på lördag... förhoppningsvis. På söndag ska jag fika med Elias. Han är jätteduktig på att rita klänningar :-)

Bjussar på lite bilder från studentbalen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0