Söndag på Östermalm

Idag har Elias visat mig att Stockholms shoppingutbud är SÅ mycket mer än H&M på drottninggatan :) Som jag nämnt tidigare så försöker jag hålla i pengarna men jag kunde inte motstå denna underbara jeansklänning från Urban Outfitters som var nedsatt till 149! (ord pris 845)

I love it!
Frågan är bara om den är snyggast med skärp eller utan? Vad tycker ni? Och vilket skärp passar bäst av dessa?

                                             
Vitt smalt från        Kedja från               Svart tjockt               Eller utan?
Gina tricot              Washington             från H&M

___________________________________________________

Förövrigt är Elias en man med tur!

1. Han var på samma krog som Magnus Carlsson förra helgen! Inte alls avundsjuk!!!!
2. När han väntade på mig när jag var på toaletten så promenerade snyggingen i BWO förbi! (Varför i hela friden gick jag på toa precis då!?)
3. På tunnelbanan hem idag såg han Idol-Kirsthi  (stavning?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe det är inte ngt att vara avis på Elias för det :P
helt klart är det med vitt skärp lr utan tycker jag :)

2008-04-27 @ 21:17:31
Postat av: Johan

se inlägget utan namn :P

2008-04-27 @ 21:19:58
Postat av: Katinka

Vitt skärp eller utan!!

2008-04-27 @ 23:47:51
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Patricia

Vitt skärp eller utan..

2008-04-29 @ 11:58:32
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0