Tatueringar

18-årsuppror följer dig hela livet. Tänk på det när du ligger där med rumpan bar på britsen hos den lokala tatueraren, visserligen myndigförklarad men ack så korkad.

4 år senare tycker jag bara att den blå bläckplumpen som ska föreställa en fjäril ser ut som ett enda stort blåmärke! Visst, det var coolt att ha en tatuering på rumpan när man var 18 år. Nu oroar jag mig enbart för vad personalen på ålderdomshemmet ska tycka. Den dagen, den sorgen.

Rosen som pryder min vänstra fot är jag dock fortfarande ganska nöjd med. Men den kunde vara placerad lite högre upp på vristen så att den inte döljs till hälften av skor och strumpor och liknande eller skaver sönder i stjälken när jag böjer på foten.

  

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja en tattuering är ngt man ska välja efter ett objekt som man inte älskar, utan kan tänka sig att stå ut med hela livet :p
du skulle kanske göra om tattueringen på rumpan till ngt annat? som du kanske kommer att stå ut med bättre genom livet :)
folket på ålderdomshemmet kommer ju ändå vara vana vid sånt när du nu kommer dit :P

2008-04-28 @ 21:58:21
Postat av: Anonym

hahaha... tack Johan för de uppmuntrande orden ;-)

2008-04-28 @ 22:08:49
Postat av: Katinka

http://tinkalinka.blogg.se/1209416648_ny_tatuering.html här har du hur tatueringen blev. Dock är den menad som en svanktatuering (tramp stamp) och inte en rumptatuering! Varför skulle åldringarna se din rumpa för... vad har ni för aktiviteter där???

2008-04-28 @ 23:14:18
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Petra

Hej!
Tänkte bara lämna ett litet avtryck eftersom jag varit inne och läst på din blogg. Ha en trevlig helg!
//Petra

Ps. Jag tycker att fjärilen var jättefin

2008-05-16 @ 13:58:28
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0