Trött

Idag har jag faktiskt inget intressant att rapportera. Är trött för jag har bara sovit 5 timmar inatt vilket är ovanligt för att vara mig. Var tvungen att gå upp halv 7 imorse fastän jag är ledig idag vilket minst sagt SÖG! Vattnet stängdes nämligen av kl 8 och jag var tvungen att träna och duscha innan det.

Vattnet ja, det ska vara avstängt nu i 6 hela dagar kl 8-18 (eller tja, 4 dagar blir det väl eftersom helgen inte räknas) så man kan väl säga att jag valde rätt tidpunkt att åka hem på. Det har varit väldigt mycke arbeten med vattenavstängningar den senaste tiden så nu borde dom väl vara klara med all renovering och skit snart... hoppas kan man ju alltid...

Idag fyller journalistiken på SH 10 år. Grattis grattis! Får se om jag orkar gå på "firandet" (det skulle vara för salladsbuffén och vinet i sådana fall.. hehe) Först måste jag hur som helst övertala David att följa med ;-)

Förövrigt har jag panik på personporträttet... Hoppas det löser sig...

Kommentarer
Postat av: Katinka

Porträttera Alex Schulman! Han är sådär lagom störd!

2008-04-09 @ 12:50:33
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0