Hejdå skatbo!

Idag blir jag äntligen av med mitt skatbo till hår! Är så trött på att det alltid tovar sig i topparna! Iof är det ganska fint när det väl är fixat och utkammat men jag orkar inte med det längre...

I brist på annat så bad jag om att få skriva något idag. Fick en stor fet bunt med papper på skolstatistik! Ringde en man vid namn Göran Haag för att få lite hjälp men det visade sig att siffrorna för 2008 inte blir klara förän i oktober :( Så gick det med mitt första jobb... Sprack som en vattenballong :(

Längtar till helgen! Jag och B har planer på att dra ihop till en kräftskiva. Som vanligt blir det väl inte någonting av våra planer men man kan ju alltid hoppas :)

Nej, nu ska jag äta lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0