Hejdå

Idag hade jag och A-K "avskedsmiddag". Imorgon åker hon och Jon på Semester och på lördag åker jag tillbaka "hem" till Sthlm - till min alldeles egna lägenhet! Underbart!

  
 Billigt men GOTT! Pasta med "sås" (avokado, kalkon, vitlök , viktväktarcreme
 fraische och kryddor)

 
Film och exklusiv dryck ;-)

Nu har jag bara två dagar kvar att jobba. Känns både bra och dåligt. Måste säga att redigering är himla kul. Det är som att lägga pussel :)
Imorgon har vi after work. Har en känsla av att vissa tänker ta ut svängarna rejält. Själv ska jag vara städad och ordentlig eftersom jag vill prestera BRA sista dagen :)

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johan

fan vad gott det ser ut! :D

2008-08-21 @ 12:02:31
Postat av: Frida

Haha, tycker du verkligen det? Det ser rätt äckligt ut men jag lovar, det ÄR jättegott :)

2008-08-21 @ 13:39:35
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0