Måndag

Näst sista måndagen på jobbet. Snart börjar skolan. Suck... Hade nog behövt åtminstone EN vecka ledigt känner jag... Hoppas det blir en "icke ansträngande" höst :)

Helgen har varit... tja, helt okej. Dock väldigt lugn. Besök av mormor och morfar lördag-söndag. Väldigt trevligt. Åt massa god mat och så... På söndag träffade jag Björn för en fika och därefter mötte jag upp A-K och Jon vid Coco-thai där vi beställde thaimat. MUMS!

Åkte hem till dem och såg på "På smällen". En lagom trevlig film... Proppade i mig en massa popcorn också tyvärr så det fick bli en extra snabb springtur imorse ;-)

Idag ska jag träna. Lokalen är tom eftersom alla är  Tyskland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0