Ångest, stress och hockey

Skolångesten börjar smyga sig på lite smått. I två veckor har jag bara inte orkat bry mig men jag antar att det är dags att ta tag i det hela. Det första rycket blir imorgon då jag ska då en lååång promenad i kylan och försöka slänga ihop lite bilder till fotoprojektet. Bättre sent än aldrig...

Idag har jag jobbat arslet av mig känns det som. I hela nio timmar har jag suittit och stirrat in i dataskärmen med enbart 10 min lunchrast och ändå kändes det som om jag inte hann med det jag skulle (även fast jag uppenbarligen gjorde det). Är så nervös att någonting ska vara fel i tidningen imorgon. Håll tummarna för att jag har fel!

Efter jobbet åkte vi till Leksand och bevittnade när de utklassade Oskarshamn med hela 9-1! Ganska tråkig match med andra ord, men det var roligt att vara där. Det var ett tag sedan.

Imorgon är det nyårsafton. Hoppas att det är en rolig fest jag ska på :) Ida ska ju iaf dit så då kan det nog inte bli tråkigt ;-)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0