Fredag

Så har ännu en vecka passerat...

Efter sågningen av vår projektidé igår var jag ganska uppgiven och omotiverad. Idag känns det lite bättre. Har skrivit projektdefinition, bokat en intervju med Greenpeaces talesman i havsfrågor nästa onsdag och ritat animerade fiskar. Hela dagen faktiskt. Hann inte ens åka och simma :(

Sitter här och tittar på Leksand - AIK! Heja Leksand! 0-0 än så länge... Snart är det idolfinal. Synd bara att man redan vet vem som kommer att vinna...

Nu hade jag visst ingenting mer att skriva om...

Min oerhört schyssta projektkompanjon som har övergivit mig och dragit utomlands i en hel vecka! Skäms på dig!


Kommentarer
Postat av: anna

Haha, min lille bror fick du med på bild :). Va e det för bild på David hehe :P

2008-12-15 @ 23:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0