Hejdå julgranen :(

I DID IT!!!! Lyckades ta mig hem alltså... två resväskor, en ryggsäck, handväska, dator, systemkamera och två stora kassar med julklappar. Förstår inte riktigt själv hur jag gjorde... Jag önskar mig en nackmassage i julklapp!

Idag sov jag till kl 11. Det kändes inte länge alls med tanke på att båda bröderna sussade ända till kl ett! Har hunnit med lite pianospel (måste lära mig julsånger som jag kan spela för morfar så att han blir glad), träna på cirkusen samt hälsa på AK och Jon. Det sistnämnda var väldigt trevligt. Vi drack AK:s hemgjorde julte, spelade tv-spel och tittade på "Anne på Grönkulla" som faktiskt var ganska bra...

Imorgon ska jag simma med mamma. Ska bli kul. Var riktigt länge sedan vi simmade ihop. Därefter väntar (förhoppningsvis) en fikadejt med Sofie och uppesittarkväll med sushi, bingolotto och klädsel av julgran. MYS!

På tal om gran så kastade mamma ut vår idag. Några veckor för tidigt om ni frågar mig (och förmodligen resten av Sveriges befolkning). Anledningen var att den barrade för mycket. Så nu har vi en plastgran som ser... tja... plastig ut. Inte luktar den gran heller :( Men jag överlever nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0