Jobb

Idag har jag jobbat och det var så himla roligt! Hade verkligen sett fram emot det och det visade sig att mitt minne hade varit snällt och inte svikit mig. Alla kortkommandon satt liksom kvar i fingrarna på något sätt. Ungefär som när jag spelar "Memory" på piano, ganska komplicerade noter, och jag alltid minns vilka tangenter jag ska trycka på även fast jag inte spelat på flera år. Knepigt sånt där...

Pappa bjöd mig på lunch. Thaimat. Så underbart! Jag åt så mycket att jag fick ont i magen vilket var mindre underbart.

Imorgon ska vi till Leksand på hockey, jag, pappa, Erik och Johan. Vi åker direkt då jag slutat jobba. Det är en annan sak jag sett fram emot med denna vecka :)

Nu ska jag gå och trycka i mig lite äggvita... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0