Läger

Igår efter fotbollen så åkte jag ut till Lagnö och akro-lägret. Hade himla kul men glömde olyckligtvis kameran hemma. Något som jag däremot inte glömde hemma var vinet men vid närmare eftertanke borde jag kanske ha gjort det ;-)

Idag är jag trött! När jag kom hem vid ett-tiden idag kröp jag ner i sängen och sov till halv 5. Kommer nog inte kunna somna ikväll är jag rädd.

Snart en sväng till affären för att handla mat. Sedan ska jag tända tredje ljuset, dricka glögg och se på alla tre "nu är det jul igen"-filmerna :)

Den kommande veckan kommer att bestå av PLUGG. Känns faktiskt bättre nu med allt... Har en mall-sida i flash klar och nu har jag förutom intervjun med Greenpeace-gubben fixat så att jag ska få träffa WWF:s fiskexpert på fredag. Då kan ju faktiskt David följa med också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0