Pretty in pink

Jag är en sådan jäkla prylnörd ibland. jag erkänner. För närvarande har jag dille på rosa. Ljusrosa små söta flickprylar som det riktigt skriker barbie om.

Jag och pappa satt och kollade på externa hårddiskar idag eftersom jag konstaterat att jag är i behov av en sådan. Istället för att köpa en stor låda med 1000 GB så blev det denna lilla pärla nedan med endast 160 GB till priset av den förstnämnda. Gud, ibland är jag så ytlig att jag mår illa...

Men snygg är den ;-) Och bara aningen större än en mobiltelefon...

När vi ändå är inne på det där med rosa så kan jag ju passa på att visa denna lilla söta vattenflaska som stod och skrek efter mig på Stadium igår. Den var bara tvungen att få följa med hem...



Imorgon ska jag jobba. På tidningen. Ska bli så himla roligt och jag har verkligen längtat! Så därför måste jag nog se till att gå och lägga mig snart. Dessvärre är min Grey´s-box "upptittad". Underbart är kort... som dom brukar säga ;-)

Kommentarer
Postat av: Johan

haha det skulle jag aldrig någonsin köpa :P

hade man fått 1500gb för att den var rosa hade ja slagit till direkt! :D

2008-12-29 @ 01:26:49
Postat av: frida

hmm.. jag kanske uttryckte mig lite oklart.. den jag köpte kostade 650 kr och var på 160 GB. Hade kunnat få en på 1000 GB på 650 kr men jag ville så gärna ha den rosa ;-)

2008-12-29 @ 11:26:32
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0