Sur sur sur sur

Jag är sur (om ni inte fattat det än). Hur länge som helst har jag sett fram emot juldagen och det traditionsenliga festandet som pga magknip inte blir av. Har nyss sett Johan åka iväg med två fulla systemkassar i varje näve och jag kokar sönder av avund.

Stackars Ida är tydligen också sjuk :( Det känns faktiskt lite bättre... Hade inte blivit lika kul utan henne iaf...

Så vad ska jag hitta på ikväll då? Tja, låna Eriks tv kanske och se på Greys anatomy. Har även proppat i mig lite alvedon så jag kanske orkar med lite popcorn också om jag har tur...

God jul liksom! (nä, förlåt det finns faktiskt dom som har det ännu värre. Jag råkar bara vara lite bitter för tillfället)

Kommentarer
Postat av: Johan

du får vara glad att du inte var i tälje igår iaf, vi kom inte in dit vi hade biljetter :( var fan värsta kaoset på plats!

kan berätta mer ingående nästa gång vi ses :)

hoppas magen är bättre nu!

2008-12-26 @ 11:33:06
Postat av: frida

va? kom ni inte in fastän ni hade biljetter? va dumt! hoppas ni fick pengarna tillbaka! Var det den där stora festen som David pratade om?

Hoppas vi kan ses snart... ni får fan se till att ordna fest i Södertälje snart :)

2008-12-26 @ 12:15:42
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Johan

http://lt.se/nyheter/1.54759 där är länken till vad som hände, läs gärna kommentarerna på den sidan oxå :)

klart vi ska ses! :D

2008-12-28 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0