The nightmare before christmas :(

Vet inte vad som har hänt med mig. Mardrömmarna avlöser varandra natt efter natt, den ena värre än den andra. Anni säger att jag är stressad. Kan hända att hon har rätt...

... och när jag vaknar på morgonen vill jag inte gå upp. Allt känns ändå bara så meningslöst :(

Plugget. Det är nog där skon klämmer. Plugget och livet rent allmänt. Vad ska det bli av mig? Jag längtar hem. Hem till Ludvika (dit jag förövrigt åker på lördag eller söndag).

Ska bli så underbart att träffa familjen, vännerna och vovvarna! Fy vad jag saknar allt och alla! Ska bli särskilt roligt att träffa mormor och morfar på julafton eftersom jag inte träffat dem sedan sommaren. Någon som jag inte heller har träffat sen i somras är Johan. Helt jäkla sjukt! I januari är det banne mig du som tar och kommer hit och hälsar på mig!!!

Idag ska jag och Eva intervjua en snubbe från Greenpeace. Sedan har jag gjort mitt när det gäller vår presentation (tycker jag iaf). På fredag blir det party! Ska bli så himla roligt... Anni har gratisbiljetter till Patricia så det blir förhoppningsvis en billig kväll också :)


Firrar från Hötorget som vi var och fotade igår till vårt arbete. Äckliga va? Kanske är de som ger mig mardrömmar?

Kommentarer
Postat av: Davido

Men nu är jag tillbaka, och dina svarta drömar blir som vita igen! Vad nu det innebär :p Hetare blir de nog inte i vilket fall som helst.

Men det sk du ju ordna på krogen ikväll haha.



Tack för lasagnen btw :)

2008-12-19 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0