David-dag :)

image476

* Idag har vi handlat badbyxor till David. Två par. Så nu kommer han vara livsfarlig på stranden i sommar :)
* Jag har ätit yoghurtglass (dagens höjdpunkt nr 1)
* Vi har sprungit omkring och lekt turister och tagit kort på allt!
* Vi har varit på bio: "Brudens bäste man" med läckra Patrick Dempsey! (Höjdpunkt nr 2. Fan va jag längtat efter att se den filmen) på SAGA, min absoluta favoritbiograf alla kategorier!

    
1. På en parkbänk på Kungsholmen
2. Vi
3. Stadshuset
4. Utsikt
5. David är mer mobilnörd än vad jag är!


    
1. Jag. Ful!
2. Kyrkan
3. Väntar på bion
4. Mitt biogodis. Torkade äckliga äppelringar
5. Inte svårt att förstå varför jag ÄLSKAR den här biosalongen va? Påminner lite om anslaget till Roy Anderssons "En kärlekshistoria"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0