Första dagen

Sådär, då var första arbetsdagen över. Ingenting att vara nervös för egentligen. Ska gå bredvid Andreas till onsdag nästa vecka och på torsdagen kommer en Johanna från Borlänge och "guidar" mig. Det är mycket att lära men det ska nog gå bra :) Men nu är jag nervös för den dagen då jag måste klara mig helt själv. Tänk om jag gör bort mig?!

Bra är iaf att arbetstiderna är 8.30-17.30 och inte 9-18 som jag trott. Att sluta en halvtimme tidigare är faktiskt inte så tokigt :)

Efter jobbet träffade jag Anna-Karin. Var och fikade (vad annars? ;-)) och sedan var jag med henne hem och kikade på hennes lägenhet som jag inte sett tidigare. Vi provsatt lite på balkongen där vi kommer tillbringa sommarkvällarna med en flaska vin :)

Imorgon blir det utgång med A-K, Ida och Jon. Ska bli jätteskoj! Hoppas Anni kan följa med också. På lördag bär det av till Sthlm. Yoghurtglassen HERE I COME! :) 

Hoppas yoghurtgubben inte hunnit gå i konkurs nu när jag inte varit där och handlat av honom på ett tag ;-)

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja titta på fotboll på lördag? :D

2008-06-12 @ 22:10:28
Postat av: frida

Såklart det blir fotboll på lördag. Kommer till Sthlm och hade tänkt titta med er min David var så seg med att tala om vad som gällde så jag bestämde med Mikaela istället... ska ni in till sthlm eller? vore skoj och titta tillsammans på nån pub eller nåt.. kram

2008-06-13 @ 17:30:18
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Johan

haha, ja david är segast möjligt ibland :P

men vi kommer in imorn! :)

2008-06-13 @ 21:20:58
Postat av: frida

Bra :) Funderar på att kanske hänga på er till kungsträdgården... vore skoj att se matchen där..

2008-06-14 @ 07:12:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0