Hejdå yoghurtglassen :(

Idag har jag varit in till stan och tagit avsked av den underbara yoghurtglassen. Fattar inte hur jag ska överleva sommaren utan den!

Min hetskonsumtion (i ett försök att äta för de kommande tre månaderna också) har gjort att jag nästintill blivit stammis. Tydligen. Farbrorn bakom disken hälsade på mig med orden: "Hej igen!" Jag kände knappt igen honom så hur sjutton kunde han känna igen mig???

Dessutom: Kanske sista gången jag ser Elias! (Eller tja, jag ser ju honom ikväll också). Nej, så illa får det inte vara. En tripp till Paris i höst med andra ord :)



Kommentarer
Postat av: Johan

hehe det har nog bara å göra med att han i disken tycker om dit utseende :)
folk som är snygga kommer man ihåg lixom :)
ha det bra uppe i dalarna i sommar! vem vet, vi kanske ses. ska hälsa på david på radion v32 tror jag :)
kram å lycka till på jobbet ^^

2008-06-04 @ 17:18:01
Postat av: Frida

hahaha, tack för komplemangen :)

Klart vi ska ses! Det blir fest hos David hela v32 med andra ord ;-)
ha det bra! kram

2008-06-04 @ 18:26:32
URL: http://fridafunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0