Imorgon smäller det!


Den efterlängtade Ludvikafesten är här. Årets höjdpunkt (eller tja, iaf Ludvikas). Dock blir det inge festande för mig imorgon då jag jobbar på fredag. Hade iof varit skoj att gå och se BWO men precis ALLA jag känner jobbar kväll imorgon... Ska köra hårt på fredag och lördag istället :)

Förövrigt fick jag indirekt skäll från nattcheften uppe i Falun idag. Det var inte alls kul, hon måste tycka att jag är jätteslarvig vilket jag inte alls är. Det blev bara ett litet missförstånd :( Tycker hon borde ta hänsyn till att jag inte har jobbat mer än tre dagar alldeles själv. Men men, som pappa säger: jag har två månader på mig att visa vad jag går för med start redan imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Parre

Nej usch då, kramar.

2008-06-26 @ 11:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0