Livet är svårt ibland..

Från roliga saker till tråkiga saker...

Som vanligt vill jag för mycket. Jag vill både ha kvar kakan och äta upp den. Ni som känner mig vet att jag varken äter kakor eller känner något starkt behov av kakor så kanske är det så att jag egentligen inte vill ha den jäkla kakan inom räckhåll... Men som sagt, det är svårt att veta vad man vill ibland. 

Stundvis saknar jag honom så mycket att jag får anstränga mig för att inte börja gråta. Skulle ge nästan vad som helst för att få känna hans armar runt mig just nu. Ibland fnyser jag, rycker på axlarna och omger mig med tankar på hur mycket jag har fått/får uppoffra för honom. Hur mycket jag har när jag inte har honom. Varför kan man inte få allting? Åtminstone ett tag så att man kan bestämma sig.. veta att man väljer rätt...

Kanske vill jag bara ha någon som älskar mig... Är jag en svag människa då?



Imorgon får jag iaf reda på huruvida jag ska tro på karma eller inte.. Hoppas inte!

Kommentarer
Postat av: parre

Känner något liknande, sedan johan har jag kastat mig på tåg jag inte ens vill åka, försökt gilla människor jag inte ens tyckt om, blivit sårad av människor jag inte ens brytt mig om.. Tror dock jag kommer hitta rätt bara jag finner mig själv. och lär mig att inte behöva någon för att må bra. Svårt jag vet, men nödvändigt.



Förresten, jan "tjejernas manliga massör" är vår nya vän, en 26årig nationalekonom som jobbar på abb o är grymt cool!



Skicka mig bilderna från festen på msn sen.. Fika nu i veckan, hoppas!? Puss!

2008-06-30 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0