Midsommarafton

Det visade sig bli en väldigt trevligt midsommarafton. Var hemma och åt mat. Anni kom vid nio-tiden. Vid 12 drog vi ner på stan. Besökte Trädgårn där det bara sprang runt massa "lammkött" (dvs smågrabbar som nyss fyllt 18). Hittade dock Teo vid black-jack-bordet :) Det var ett tag sedan...

Vid två när det stängde gick vi hem till Anni. Där blev jag kvar till halv 6 på morgonen. Tror nog det var min första efterfest någonsing!! Jag vet, det låter jätteknäppt men faktum är att jag brukar banga alla efterfester för jag är vanligtvis helt död när krogen stänger och vill bara hem och sova. Men igår var jag faktiskt ovanligt pigg :)

Lite bilder från gårdagen:

       
Trollet sover                         Wilma var också trött        Pappas fina paraplydrinkar

        
Ulla och Björn                    Sjöng gjorde vi också        Sill, potatis och nubbe

        
Silltårta                                Mera mat                               Mamma och Ulla

         
Jag och Anni                       Jag och Anni igen              Pappa och Björn leker...

        
...med sina kameror!         Efterrätt                                Wilma fick också smaka

Kommentarer
Postat av: Johan

Suck, sådär skulle jag oxå velat fira :(

2008-06-22 @ 08:49:13
Postat av: frida

Hade du inge roligt?

2008-06-22 @ 11:40:47
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Johan

Jo just den dagen hade jag det, men firade inte midssomar på rätt sätt med sill å potatis :(

2008-06-23 @ 11:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0