Sista kvällen i Sthlm

Om det inte varit för att jag fick träffa underbara Elias så skulle min sista kväll i sthlm varit helt bortkastad. Nu blev den bara delvis det.

När vi kom till affären (Adidas) var det SMOCKFULLT! Jag har aldrig varit i en affär med så mycket människor. Letade snabbat på Davids shorts och ställde mig i kön som ringlade sig som en lång orm i hela butiken - från kassan till andra änden av lokalen och tillbaka igen.

När jag stått i 30 min hade jag kommit ca tre meter framåt. Det var varmt, jag var trött och svimfärdig. Då gav jag upp, sa hejdå till Elias som hittat ett par skor som han envisades med att köpa :)

Mötte David på medis och bytte lite saker...

När jag kommer innanför dörren får jag ett sms från Elias. Han är framme i kassan! En timme efter att jag hade gått! Tur att jag inte stannade! Fast det förstås... jag har ju ändå missat hela Grey´s anatomy så det var väl skit samma ;-)

Nu måste jag packa... eller åtminstone skriva en lista så att jag kan packa snabbt imorgon :) Seminarium 9-12.30 och sedan kommer pappa och hämtar mig. Mamma har utlovat grillade jätteräkor till middag. Jag ÄLSKAR mammas mat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0