Sista partylördagen i Stockholm!

Min sista lördagkväll i Stockholm blev lyckad, även om det kändes lite sorgligt på samma gång. Det var nämligen sista gången jag festade med Elias - NÅGONSIN! Det lilla underbarnet lyckades med konststycket att komma in på designskola i Paris som en av tre antagna av 500 sökande (!) så till hösten flyttar han (kanske innan jag kommit tillbaka från Ludvika)

Iaf, här kommer en liten resumé av gårdagen:

Kl 17.30 hoppade jag på bussen mot Fruängen. Anlände 18.00. Elias mötte mig och sedan spenderade vi några timmar på hans balkong :)

   
1. Elias dricker päroncider
2. Cider och kikärtor :)
3. Jag
4. Cider

   
5. Elias har satt på sig kvällens outfit
6. Elias lagar mat
7. Falukorv och snabbmakaroner
8. Gud va vi är snygga ;-)


Sedan tog vi tunnelbanan till Hornstull där vi hoppade på bussen mot Fridhemsplan

 
1. Elias väntar på bussen...
2. ... det gjorde jag också


Vid Fridhemsplan gick vi till "Blå", en liten bar som, enligt Elias, var invarderad av skabbiga människor ;-) Dom tog mina små tetravinpack (fick inte ens ha med min drickyoghurt in!)
Iaf så hade dom billigt vin och billig öl. Innan vi gick drog vi i oss varsin hallonshot och en "tandkrämsshot"

  
1. Elias dricker öl
2. Jag dricker vin
3. VI :)

Buss till Stora Essingen och Ola som hade födelsedagskalas. Himla trevligt :)

   
1. Anna och Elias. Tim i bakgrunden, han fick inte vara med
2. Men sen fick han ett eget kort istället :)
3. Olas rumpa (twisterspel)
4. Ola och någon mer som jag inte känner

   
5. Mat fick vi också :) Snällt!
6. Och paj
7. Anton äter paj
8. Folk

   
9. Sedan kom Emma..
10. ... och Malin
11. Malin, Anna, Emma och Emmas kompis
12. Folk

Sedan åkte vi hem. Här är mitt hus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0