A taste of grown-up

När vi ändå är inne på vuxentemat....

Det finns saker som får en att undra om man inte växer upp trots allt om än omedvetet. En av dessa saker är smak. Det faktum att man inte har samma smaklökar som man hade när man var liten är ofrånkomligt. Det finns så mycket saker jag gillar idag i matväg som jag avskydde när jag var liten.
Exempelvis:

* Avokado
* oliver
* champinjoner
* vin
* räkor
* kräftor
* sushi
* lasagne (ja jag vet att de flesta normala barn gillar lasagne men jag har aldrig sagt att jag är normal)

ja det var nog allt för tillfället... trodde det skulle bli en längre lista... men tja, ni greppar poängen hoppas jag..

Kommentarer
Postat av: Parre

Jaha så dina föräldrar ville att du skulle dricka vin som barn, där hör man.. Kan se det framförmig att de istället för broccoli trugar i dig vin och kör med den ena mutan efter den andra!! haha

2008-03-04 @ 21:37:10
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0