Bara för att jag har tråkigt...

SENASTE GÅNGEN.
Du grät: Oj, det var ett tag sedan faktiskt. 
Du tränade: Imorse. 1 ½ mil på mammas motionscykel (gäller att passa på när man väl är hemma)
Du solade solarium: Har aldrig solat solarium. Man får cancer av det.
Du skällde på någon: Skäller inte. Är mest tyst och sur för mig själv.
Du var utomlands: Jisses. Det måste nog ha varit Köln 2005. Sorgligt men sant :(
Du köpte nya kläder: Förra helgen. Om skärp räknas?
Du åkte buss: I fredags. Borlänge-Ludvika.
Du åkte taxi: I julas någon gång. Från Högberget hos Anni ner till stan. Lata som vi är :)
Du åkte tåg: I fredags. Sthlm-Borlänge
Du smsade någon: Imorse. B2 angående fika
Du ringde någon: hmm... minns inte... haha... ringer inte så ofta. Har ju gratis sms :)
Du camade med någon: Usch va jag avskyr sånt!

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: Jajamensan
Ätit fiskbullar: Ja tyvärr. Inte är det gott inte..
Tagit kort på dig själv: självklart!
Skrattat så att du börjat gråta: Nix
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Nej. Är ju mönsterelev så på sin höjd någon enstaka lektion.
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Vet inte. Tror inte det.
Badat mitt i natten: japp
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: haha... nä, snarare skrattat!
Gråtit till en bok: oh ja!
Varit rädd för tomten: Minns inte...
Fått IG: Ett enda. Oförbrett engelskaprov i 2:an på gymnasiet. Oj va knäckt jag var! ;-)

FAVORIT.
Band/artist:
Har ingen/inget. Eller jo, massa olika beroende på situation. Chicago är mina må-dåligt-favoriter.
Låt: hmm... måste nog säga pass på den frågan
Mat: Sushi
Färg: Grön
Dryck: Olika beroende på situation. Kaffe funkar alltid.
Känsla: Förväntansfull
Lukt: varmt gummi som i cirkustält
Årstid: vår
Dag: fredag
Lärare: Sven Hansell på Högskolan Dalarna. Bra frän farbror :)
Glass: Äter inte glass. Men om jag tvunget måste säga något så får det bli blåbärsglass.
Godis: Naturgodis. Något med yoghurtöverdrag.
Alkoholdryck: Torrt vitt vin
Klädaffär: MQ
Film: många!
Bok: Vet ej.
Kändis: pass
Plats/ställe: hemma (fri tolkning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0