Lite ljus i mörkret...

... bokstavligt talat :)

Idag kom jag äntligen ihåg att köpa nya gladlampor. Har levt i mörker i några veckor nu. Lampan brevid datorn har gått sönder och lampan i hallen har fått nöja sig med 40 watt istället för 100 i flera månader. Med andra ord så har det varit minst sagt dunkelt i min lägenhet efter mörkrets inbrott...

Men nu är den upplyst igen! Tänk vilken inverkan på välmåendet lite ljus kan ha... Känner mig redan piggare och gladare (även om jag inte var speciellt deppig innan)! tror jag börjar fatta allt tjat om ljusterapi nu :)

Grey´s anatomy ikväll! Jag älskar onsdagar!



Kommentarer
Postat av: Parre

Haha! Ja men det var 15 minuter för mycket!

Ja vem älskar inte onsdagar med grey's.. catfight ikväll!

2008-03-05 @ 21:06:47
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: Parre

Haha! Ojoj, inte bra.. jo men alltså denna säsong blev de ju ST-läkare det som de har eftersträvat hela tiden.. och den enda som inte klarade provet var george.. därför han är den enda som forftfarande är AT läkare.. Är du med!? :) yeah

2008-03-05 @ 21:42:38
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0