Lördag

Idag är det lördag och jag sitter här ensam i min lilla dammiga lägenhet som jag alldeles strax ska städa. Ska bara äta upp mitt äpple först.

Vissa dagar känns livet bra trist. Som idag t ex....

...Men jag har film att kika på. Måste försöka ta mig igenom "Babel" som har stått inplastad i hyllan i flera månader nu. Detsamma gäller för "Parfymen" och "Bodyguard" som jag iof redan har sett men köpt ändå av någon anledning. Har även två klassiker av Hitchcock. Är sjukt nyfiken på "Repet" som är en 80 min filmatisering utan ett enda klipp i.

Och på datorn väntar "Flyga drake", "No country for old men", "Solstorm"  samt Roy Anderssons "Du levande"...

Nej, nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0