Morgontvätt

Klockan är bara halv 9 och jag har redan hunnit med att träna, äta frukost och tvätta 4 maskiner. Det är effektivt att gå upp tidigt men gud va trött jag kommer att vara ikväll!

Såg något så himla "sött" i tvättstugan. Två "herrar med afrikanskt ursprung" (jag försökte komma på något som beskrev dem utan att skriva neger!) som tvättade tillsammans. De var jättelika (förmodligen för att de hade rakade huvuden) och de hade båda flip-flops, den ena rosa och den andra blå. Undra vem som var tjejen i det förhållandet ;-) haha!

Jaha, vad ska jag göra nu då fram till kl 12 då jag ska till skolan?

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha, sött.. speciellt det där om två män av afrikanskt ursprung!

2008-03-14 @ 15:55:46
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0