Revidering och lysrör

I brist på plats övergav vi idag vårt plugg-hak, John Chris, till förmån för mitt favorit-fik, Café aveny, på Kungsgatan. Vår uppsats tog inte särskilt lång tid att revidera och jag tyckte synd om Daniel som åkt ända från Märsta. Jag och Mikaela övertalade honom iaf att sitta kvar en stund och umgås, vilket inte han är så himla bra på.. haha! Fast det kanske bara är oss han inte tycker om att umgås med ;-)

Innan jag åkte hem blev det en vända till Claes Olsson för att köpa glimstift till lysröret (eller vad det nu hette). Tur att det var två st i förpackningen för jag har lyckats peta in det ena i själva lysrörshållaren på nåt konstigt sätt. Pinsamt att jag inte kan få ett lysrör att fungera... jaja, kalla mig oteknisk eller vad ni vill, men nu ringer jag vaktmästaren!

Tänkte försöka ta mig iväg till akron ikväll... även om näsan rinner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0