Sigtuna

Idag blir det en tripp till Sigtuna för filmvisning och enkätifyllning. Hoppas skolan är jättesnobbig så att det blir lite kontraster mot Rinkeby.

Såg nyss en repris-intervju från Nyhetsmorgon Söndag. Kristin Kaspersen intervjuade Eros Ramazzotti vilket var något jag kunde ha klarat mig utan. Jag har aldrig riktigt gillat Kristin Kaspersen och att höra henne prata osäker engelska med en av Italiens största popstjärnor fick mig inte direkt att ändra åsikt. Det var nog den kassaste intervju jag har sett i hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja då har du verkligen missat något. Du måste gå in o kolla på tv4´s hemsida. Där finns massa klipp!! Jag såg oxå Kaspersens intervju.Jag kunde dock mer ha varit utan hennes intervju av sin egen mamma Lill-babs...!Blev lite konstigt då hon intervjuade henne...

2008-03-10 @ 07:26:47
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Björn

Nja vet inte...för mej blir det att den högra spalten hamnar längst ned i högra hörnet på sidan..ska d va så?

ps. Va gillar du min nya design? ;)
dubbelps. lägg till mej som kontakt (jag hittar inte hur jag lägger till dej) ;)

2008-03-10 @ 15:03:16
URL: http://darkpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0