Söndag

Idag är det söndag. Jag sov till kl 11. Det är inte likt mig att sova så länge men förmodligen berodde det på att jag var uppe till halv 3 igår och såg på Grey´s anatomy. Den serien är en drog! Och jag är såååå beroende! Har jag väl börjat titta så kan jag inte sluta. Har 25 "nya" avsnitt att ta mig igenom så nu vet ni vad jag kommer syssla med de närmaste dagarna...

Funderar på om jag skulle plugga lite. Fila på lite frågor till vår enkät kanske? Men orka...

Hittade en bild i gamla bloggen (när jag satt och sparade ner inlägg) på litteratur till en hemtenta för ett år sedan i filmvetenskap om dokumentärfilmshistoria. Allting var på norska! Jag har nog aldrig ansträngt mig så mycket till en tenta som jag gjorde då. Och det gav utdelning :) Är fortfarande helt sjukt stolt över vad jag presterade under den veckan jag låste in mig i min lägenhet och bara läste och skrev. 

Undra vart det engagemanget tog vägen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0