Tisdag

Så har ännu en dag förlutit. En ganska menlös dag skulle jag vilja säga..

Mötte Mikaela och Daniel kl 10 på centralen. Eller rättare sagt: jag mötte Daniel kl 10 på centralen för VISSA var ju över en timme sen ;-) (hoppas du läser det här och skäms. haha!)

Ockuperade en soffa på John Chris (som vanligt) med kaffekoppar och anteckningsblock. Jag satt dock mest och störde mig på personalens ovilja att göra en latte macchiato åt mig. Enligt den snorkiga tjejen i kassan fanns det ingenting som hette så utan det var antingen macchiato eller latte. Släng dig i väggen!

Inhandlade ett lysrör på Claes Olsson som jag ännu inte fått att fungera, oteknisk som jag är (kan ju inte skylla på hårfärgen längre). Enligt pappa skulle man tydligen byta nån säkringsgrej också. Så det får bli ytterligare en vända in till stan imorgon.

Är hemma ikväll. Är förkyld och lite matt. Lika bra att hoppa över gympan för jag hade nog inte orkat även om jag lyckats palla mig dit. Satsar på torsdag istället...

Imorgon är det uppsats-seminarie. Nervöst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser och jag skäms...

2008-03-25 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0