Världens bästa våldtäktsförsvar

Jag älskar att klättra i det. Jag älskar att vira det runt mig. Jag älskar att omfamnas av det. Jag älskar att ligga under och titta upp på det. Jag älskar känskan av det i mina händer. Jag älskar att det får mig att känna mig duktig...

Jag älskar mitt rep helt enkelt! Det är villkorslös kärlek det... (och den enda kärlek jag tänker befatta mig med ett tag framöver)

Idag, för allra första gången, tog jag med mig repet till gymnastiken/akrobatiken. Det var tungt att släpa på, det var det, men SÅ värt all ansträngning.

På hemvägen kom jag dock på att det var lättare att ta upp repet ur väskan som det ligger i och istället bära det runt halsen. Så det gjorde jag. Folk tittade konstigt på mig.

Det kändes tryggt att gå hela vägen hem från pendeln med mitt rep runt halsen. Hade det kommit en rånare eller våldtäktsman så hade han fått en stor fet repkrok i skallen :)  Bättre än både hårspray och peppar :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Får jag låna ditt rep ngn kväll när jag går hem från tunnelbanan? Skulle kännas bra...
Och för övrigt motsäger jag mig namnet mickis-pickis, bara så du vet :).
Kramar

2008-03-14 @ 10:24:40
Postat av: Patricia

Haha.. Tycker ditt rep verkar vara lite smått överskattat. På söndag kan vi väl leka så får du följa med hem till mamma och klappa på syrrans bebis.. :)

Sorry angående imorgon - antagligen lider jag mer än dig angående det!

Ha en skön dag för övrigt, ska käka med davvas family and ralatives ikväll..:S önska mig lycka till.

Puss/Förevigt din

2008-03-14 @ 15:54:19
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0