Danmarkturné 2003

I brist på annat satt jag och surfade runt lite och hamnade på en cirkussida där jag hittade bilder från vår Danmarksturné 2003 då vi, ett gäng på ca 10 pers, åkte runt i Danmark tillsammans med clownen Benny Schulman (stavning??)

Det var faktiskt en himla rolig turné. Avslutningen var absolut mäktigast då vi uppträdde inför ca tusen åskådare som radat upp sig på sluttande stenbänkar ungefär som en sådan där grekisk antik teater. Det är nog den största folkskara jag uppträtt för utomhus tror jag...

   

1. Gruppbild (som jag av någon anledning inte är med på)
2. Four Dollas
3. Jag och Kakan kryper dubbelt. Gud vilken ofin min jag gör :)


Kommentarer
Postat av: Katinka

Är säker på att jag har sett tjejerna
med färifa dräkterma ovh rören

2008-05-04 @ 03:00:09
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0