Glömde låsa!

Blev helt iskall när jag kom hem för en liten stund sedan och upptäckte att dörren var olåst. Vågade mig in efter lite tvekande och nu har jag letat igenom hela lägenheten och jag menar verkligen HELA! Ingenting har undgått mina hökögon, inte ens kylskåpet och byrålådorna. Försöker intala mig att jag helt enkelt glömde låsa imorse när jag gick... fast jag vill minnas att jag låste... äh, jag MÅSTE ha glömt...

Har iaf varit på benen precis hela dagen. Seminarium 10-12 och därefter bar det iväg in till stan där jag träffade Anni som är här i helgen för att hälsa på sitt Indienragg :)
Efter en helt underbar kräftsallad på helt underbara Café Aveny på Kungsgatan (mitt absoluta favoritfik) strosade vi runt lite fram till kl 18 då jag åkte till gympan...

Träningen gick segt men tack vare alla härliga människor så var det roligt ändå:)

Nu ska jag plugga. Eller sova kanske? Ska upp tidigt imorgon och städa eftersom mamma kommer på lördag. Då måste det vara fint :)

På kvällen ska jag till Södertälje och grilla med David och co. Blir nog trevligt. Det står iaf mellan det och att festa med Anni, Ida och deras karlar men jag tror nog att jag ska ta det lugnt så jag orkar vara glad och shoppingsugen på lördag:) Så det blir nog Södertälje. Men det hade varit kul att gå ut med Anni och Ida också... åååh...

just nu känns det som om jag har för mycket att göra. För mycket att välja på. Jag är inte van vid det, men jag klagar absolut inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0