Love my life

Underbaraste veckan/helgen på länge!

Onsdag: Valborg och party med världens bästa tjejer :)

Torsdag: Trevlig filmkväll med Stefan, Björn och Nettan

Fredag: Fika med Ann-Karin och sushi med familjen

Lördag: Födelsedagskalas i Norrbo. Fick med mig Idus dit också så det var hur skoj som helst. Grillade lax (UNDERBART). Vissa blev lite för fulla (ingen liten underdrift) och bjöd på underhållning i form av hångel med dörrkransen och kramkalas med sopkvasten. Det var överlag en himla rolig kväll även om jag fick stryk i TP :)

Söndag: Fika med Ida och Anni. Grillning med la familia.

Nästa helg väntar också en del roligheter. Umgås med Anni på torsdagen och kanske utgång på fredag. På lördag kommer mamma så då blir det shopping och restaurangbesök :)

Sedan är det inte många helger till skolan slutar och jobbet på NLT börjar. Men innan dess ska jag hinna släpa lillebror till Sthlm på lite fest. Den 6 juni ligger numer även en before-work-tripp till Göteborg inplanerad med besök på Liseberg (var hundra år sedan jag var där) och shopping.

Det var läääääänge sedan jag mådde såhär bra!


Kommentarer
Postat av: Tink

YEEEEEY Fridaaa!

2008-05-04 @ 14:21:19
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0