Snart så...

Det är inte alls långt kvar till sommaren nu! Ser fram emot den med blandade känslor. Jag vet inte vad som kommer att hända i framtiden och det känns otäckt men samtidigt spännande. Avsked är alltid svåra. Speciellt när det gäller saker och människor som har funnits med i princip alltid. Jag vill så mycket med mitt liv att jag inte vet hur jag ska få allting att bli som jag vill ha det. Förmodligen går det inte heller.

Ni som känner mig vet att jag är världens veligaste människa. Beslut är ingenting jag tycker om att fatta. Beslut är för mig ångestladdade ting som kommer förfölja mig under obestämd tid, och vetskapen om att jag kanske valt fel kommer ligga kvar och gnaga i huvudet länge.

En sak har jag dock klar för mig: Vännerna är viktigast! Utan er skulle jag inte orka. Ni får mig att känna mig trygg. Ni är inte förknippade med val eller jobbiga beslut. Tack vare er kommer det bli en toppensommar, det är jag övertygad om! Oavsett vad som händer på andra fronter... 

 The Ludvika-gangsters :)

     
   Anna-Karin             Ida                    Annica                Patricia


Kommentarer
Postat av: Mr Tias

The Ludvika-gangsters :)

Ni ser riktigt "farliga" ut. Skulle inte ens tänka tanken att gola något på er, då eré lixok kört. ;o)

2008-05-27 @ 18:04:57
URL: http://mrtias.blogspot.com
Postat av: frida

ojoj du skulle bara veta ;-)

2008-05-27 @ 18:25:22
URL: http://fridafunderingar.blogg.se
Postat av: Parre

haha! Aah vilken bild!

Du förretsen du snackade om en Londonresa nu i vår, skulle vi inte kunna ta den någon gång i höst istället, jag menar då bor jag förhoppningsvis i Sthlm också? Kirrat eller?

Det finns förövrigt en toppengrej med att vi inte har setts på tusen år, det är att jag har fått saknat dig så oerhört speciellt nu på slutet då man vet att vi snart ska ses igen - typ varje vecka! En härlig sommar my frien!;)puss puss

2008-05-27 @ 19:19:16
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0