En effektiv fredag

Idag har jag hunnit med en hel del känns det som. Och dagen har varit till belåtenhet :)

Vaknar 9.00 av att en smått panikslagen lillebror kommer in och undrar om jag kan skjutsa honom till skolan eftersom han försovit sig. Som den snälla systern jag är tänker jag att jag självklart ska masa mig upp ur sängen och köra honom men sedan inser jag (till min stora lättnad faktiskt) att det inte finns någon bil hemma. Haha, tack Gud!

Myser lite med vovvarna som sover sött på varsin sida om mig. Dom är så sjukt underbara när dom är trötta. Så mjuka, avslappnade och varma på något sätt. Går inte att beskriva riktigt.

Går upp. Cyklar 1,5 mil på motionscykeln eftersom regnet inte tillåter någon joggingrunda, men det gör ingenting för då kan jag läsa lite samtidigt.

Går ut med vovvarna i regnet. Mamma kommer och hämtar mig. Vi åker och simmar. Så himla skönt. Borde verkligen göra det oftare. När jag bodde i Ludvika simmade jag med mamma en gång i veckan. Nu blir det typ en gång i kvartalet. Dåligt av mig faktiskt....

Träffar Björn en timme. trevligt. Fika med mamma. Lyxfika! Baguette och latte. Det unnar jag mig bara när jag slipper betala själv ;-)

Går till cirkusen och tränar. Jätteskoj faktiskt.

Nu är jag hemma och ska plugga lite. Mamma lagar mat. Pappa är på väg hem från Landskrona, stackarn. Erik är hos tjejen. En myskväll med mamma väntar. Mat, film och Idol. Underbart! :)

PARTY IMORGON med världens bästa tjejer! (... och Jon. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0