En lyckad torsdag

Gårdagen blev i princip optimal. Jag hann med :
* Plugg
* Engel-fika med underbara Anna-Karin
* China town med Björn (bläckfisk i sojabönssås, min favorit! mums!)
* Filmkväll hos Stefan

Kort och gott: nytta, nöje och kära återseenden :) Livet är bra härligt ibland...

Hos Stefan. Vi såg en jättekass film med Brad Pitt där han såg ut som en liten tolvåring. Se inte den (tyvärr minns jag inte vad den hette)


Betyg:
  
1. Frida: ... dildostolen var iof ganska rolig...
2. Stefan: fem av tio...
3. Björn: Bland det menlösaste jag sett!

Kommentarer
Postat av: lisi

hej friss.. nej jag har snottat de bilderna från nånstans.... :P men de var mysiga biler.. jag har typ aldrig tagit kort så på trysil ( i trysil) det var så himla længesedan jag var dær..



låter mysigt med dina jul å nyårs planer.. du får hælsa familjen.. kram kram

2008-11-14 @ 11:45:38
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0