En välbehövlig (men ack så tråkig) helg

Denna helg bestämde jag mig för att vara hemma, vara nykter, vara duktig och PLUGGA eftersom skolan för tillfället ger mig någon mildare form av panikångest. Efter en del tjat om fest från min omgivning (som jag hade karaktär nog att stå emot) så satte jag mig på fredagen och skulle plugga. Det gick sådär. Det blev en tur till Huddingehallen istället där jag simmade 1,25 km. Jätteskönt!

På lördagen åkte jag och spelade fotboll vilket resulterade i att nästan hela dagen försvann. Kvällen å andra sidan blev SÅ tråkig! Hade nog inte varit dumt med lite fest iaf.. Det enda positiva är att jag mår bra idag och kunde gå upp tidigt och göra klart min hemtenta. Känner mig riktigt stolt faktiskt :)

Helgen har sammanfattningsvis varit ganska seg men ganska så skön. Jag behöver ensamma helger ibland för att orka vara social. Jag behöver tid för mig själv. Är faktiskt ganska glad över att jag inte är en sådan som måste ha folk omkring mig hela tiden för det måste vara ganska jobbigt.

Men nästa helg... då jävlar! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0