Funny times :)

Jag är SÅ dålig på att blogga nu för tiden känner jag. Det ska bli skärpning, jag lovar. Måste bara stöka undan lite skolarbete först...

Har pluggat hela dagen idag. Jätteroligt faktiskt. Håller på med en flashpresentation om papperslösa och jag kan knappt slita mig... Kom hem från gympan kl 00.00 igår och satte mig och pluggade till kl 3. Känns som om motivationen börjar återvända... YES! :)

Köpt lite julklappar har jag gjort också. På dressman som hade halva priset på allt i butiken igår. Det gäller att vara smart. Mer för pengarna liksom :)

Och slutligen till det bästa: Det kommer att bli en UNDERBAR helg, det känner jag på mig. Fick ett oväntat sms igår av Anna-Karin som ville komma och hälsa på på lördag. Ska bli så himla roligt! Utgång på fredag också för den delen så det var nog bra att jag var hemma förra helgen.

...Men det allra bästa blir nog julmarknad på Grönan på söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0