Slut...

Är helt slut och jag vet inte varför. Tror jag håller på att bli sjuk. Hoppas inte!

Ska snart iväg på föreläsning om papperslösa. Därefter blir det seminarium om "Forvirrede feature" eller va sjutton det nu hette. På norska! Men det kan behövas för att kunna göra tentan så det är väl bäst att jag går dit. Får simma en annan dag.

Ikväll blir det utgång (tror jag iaf om jag inte ändrar mig och stannar hemma och ser på Idol istället). Ska bli skoj! Jag är faktiskt riktigt danssugen...

Skolan ger mig för tillfället panik. Det är så mycket att göra som inte hänger ihop liksom. Ska iaf försöka klara av MINST två av tentafrågorna i helgen. Förhoppningsvis tre vilket skulle innebära att jag bara har två kvar :)

Nu ska jag borsta tänderna :)


Jag vill ha snö! Det här är inte normalt i november...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0