Sorry...

Nu har det här blivit en sån där tråkig blogg igen... Inte meningen men jag har inte direkt något kul att skriva om..

Idag var en trevlig dag. Pluggfika på söder och sedan myskväll med mig själv, bakad potatis och Greys anatomy. Imorgon är det skola hela dagen. Känns som om det är skola jämt nu för tiden... Dessutom har vi fått en extra föreläsning på fredag! jippi liksom... Jag som tänkte gå och simma...

Till helgen har jag ingenting planerat och det är SÅ skönt. Jag ska bara vara. Första helgen sedan jag kom tillbaka hit efter sommaren som gapar tom i kalendern. Helt underbart faktiskt... Jag kan göra precis vad jag vill. Får se vad som dyker upp...

Drömde en så hemsk dröm inatt. Vi lämnade bort Trollet av någon anledning för vi kunde inte behålla henne. Vaknade av att tårarna rann längs kinderna... fy va jobbigt det var! Men nu är det bara en vecka kvar tills jag får träffa henne, Wilma och alla andra för då bär det av hem till Ludvika om allt går enligt planerna. Ska bli så kul! Har inte träffat t ex AK sedan augusti vilket är helt sjukt länge sedan...


Photoshopade Wilma lite. Visst blev hon fin?

Kommentarer
Postat av: Johan

allt som inte syns att det är Photoshopat är bra Photoshopat :D

2008-11-06 @ 19:21:23
Postat av: frida

Har tagit bort en stor ful brun skugga på vänster halva av sängen. Väggen är egentligen brun men jag tyckte det var finare med grönt. Syns det?

2008-11-07 @ 00:21:29
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Johan

nix! inte vad jag kan se :)

2008-11-10 @ 11:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0