Tisdagar suger!

Egentligen är det rätt logiskt att hata tisdagar. Säg någon som inte gör det? Det är början av veckan minus den där lilla extra energin som måndagarna berikas med tack vare helgledigheten. Tisdagar suger. Verkligen! Och av någon anledning så har jag alltid haft otur med tisdagar. Jag minns att jag hade denna diskussion med en kompis redan i mellanstadiet. Tisdagar var alltid mardrömsdagarna som var schemalagda 8.30 - 15.00. Tror ni det blivit bättre med åren? Nope... Snarare värre.

Mina tisdagar:
* Föreläsning och seminarium 9-16
* Fotokurs 16-19
* Träning 20-22

Sammanfattning: Imorgon kommer jag att gå upp kl 6.30 och köra yoga. Gå hemifrån ca 8.45 och komma hem 23.30. Jippi! Eller inte...


Kommentarer
Postat av: anni

håller med ang tisdagarna...har alltid hatat måndagar bara för att, men du har faktiskt rätt, tisdagar ÄR värre....

2008-11-12 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0