PARIS

Nu är jag äntligen hemma från Paris. Det har varit en galet underbar resa och vi har hunnit med att se så gott som allt man borde se. Himla trevligt att få vara med mamma i fem hela dagar. Var ju ett tag sedan vi sågs...

Vi bodde i horkvarteren. "Syndens näste" kallades det i mammas Parisguide. Hela vår gata var full med sexsshopper, bordeller, strippklubbar och dylikt. Har aldrig sett något liknande faktiskt!

Torsdag:


Moulin Rouge

  
1. Triumfbågen
2. Jag vid Triumfbågen
3. Ett litet smakprov på vår gata

  
1. En del av vår gata
2. Lunch
3. Vid Louvren

  
1. Mona Lisa
2. Vénus de Milo (eller vad sjutton hon nu hette)
3. Inte många som har stått på händer i Louvren ;-)

  
1. Louvren
2. Jardin des Tuileries
3. Operan

Fredag:


Sacré Coeur

   
1. Shopping vid Les Halles
2. Jag vid Sacré Coeur
3. Ananas UTAN TILLSATT SOCKER!

   
1. Party på hotellet :)
2. Mamma
3. Skål!

Lördag:


Eiffeltornet

  
1. Shopping i Lafayette (galleria)
2. Min lunch
3. Mammas lunch (haha)

  
1. Eiffeltornet
2. Jag vid Eiffeltornet
3. Mer hotellparty

  
1. Mamma mördade vindruvorna ;-)
2. Triumfbågen by night
3. Min mat

  
1. Mamma
2. Min mat
3. Bevis på att jag faktiskt åt snigeln (eller tja, inte med "skal" på)

Söndag:


Notre Dame

  
1. Jag vid Notre Dame
2. Mamma
3. Mässa inne i katedralen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0