Ludvika!

Dagarna bara springer förbi och imorgon är det fredag = tåg hem till kära gamla Ludvika :) Längtar så oerhört mycket! Dessvärre åker AK och Jon till Madeira nu i helgen så jag får inte träffa dem. Himla otur liksom! Måste se till att ta en Ludvikasväng snart igen... Då kommer även Idus att vara hemma. Underbart!

Ida ja... Hon kommer hem 23 oktober. Alltså kommer med flyg till Sthlm. Samma datum som jag åker till Barcelona. Typiskt...

Gårdagen var trevlig. Fortsatte min skojakt tillsammans med Anni utan resultat. Ska det inte finnas ett enda par stövlar i hela jäkla Stockholm som jag vill ha? Tydligen inte... Vi åt även på Burger King. Första gången någonsin som jag ätit där. Iof åt jag bara en grönsallad och en mugg vatten, men ändå :)

Kvällen spenderade jag framför tv:n då Leksand utklassade Mora! Heja heja!!! Nästa fredag möter dom Huddinge. Får se om man kanske kan ta sig iväg och kolla på matchen kanske...

Idag är det skola och därefter ska jag slå ihjäl lite tid med världens bästa Elias som är hemma från Paris :)

Nu ska jag stryka kläder...

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0